13 תשובות
שטנים אנושיים יימח שמם
מה עושה דברים כאלה??
אוי זה מעצבן
אני, מה הבעיה בזה? מישהו לא עונה לי למה לי להשאיר את ההודעה זה סתם מבאס
אוי אנשים מגעילים
זה לרוב בנים ששולחים "היי" או "מה קורה" ואז חושבים שיסננים אותם אם לא עונים תוך 10 דקות.
מה שהכי מצחיק שזה אותם אנשים לרוב שגם מסננים אותך 5 שעות כל פעם.
שואל השאלה:
למה סתם מבאס זה יותר מצחיק, תעמוד מאוחרי מה שאתה אומר במקום למחוק זה שהצד השני לא ענה זה כבר בעיה שלו...
אנונימית
אילו האנשים מהזן הנחות שבטוחים שהם מזן גבוה
מה מצחיק אני רושם למישהו משהו והוא לא מגיב זאת סתם סיטואציה מוזרה. אני לא מדבר מישהו שלא עונה לי אחרי שנייה או יום מן הסתם לא אמחק אני מדבר על שבוע חודש אחרי
שואל השאלה:
אני הייתי אומרת שעדיף להשאיר תהודעה ...
אנונימית
אבל אחרי שבוע אי אפשר כבר למחוק את ההודעה
שואל השאלה:
באינסטגרם
אנונימית
בדיסקורד אפשר כל הזמן^