12 תשובות
כלום.. אם היא לא עשתה לא נורא... יכל להיות שלא היו לה את האמצעים לעשות לך משהו ביום הולדת
יאא תודהה על מתנת היום הולדת❤❤❤❤
אופס טעות במספר סליחה
אופס טעות במספר סליחה
שואל השאלה:
אני השקעתי לה ביומהולדת והיא עשירה אז יש לה אמצעים
אני השקעתי לה ביומהולדת והיא עשירה אז יש לה אמצעים
אנונימית
^^ כע זה מה שאמרתי חחח
מה זה עשירה? אם היא עשירה אז היא חייבת לעשות לך משהו? לא. אל תהיו ילדי שמנת שמה שמעניין אותם זה מתנות יום הולדת
תכתבי לה מה שרשמו מתחתי
תכתבי לה מה שרשמו מתחתי
שואל השאלה:
אם אנחנו חברות ואני השקעתי לה שהיה לה יומהולדת אז היא צריכה להשקיע לי שיש לי יומהולדת ככה זה עובד
אם אנחנו חברות ואני השקעתי לה שהיה לה יומהולדת אז היא צריכה להשקיע לי שיש לי יומהולדת ככה זה עובד
אנונימית
לא אמרת שעשית לה משהו מה אני אמור לדעת?....
תרשמי לה אין עלייך תודה על היום הולדת המושלמת שארגנת לי ואל תמחקי.. וכשהיא תשאל מה או משהו אז תגידי טעות
תרשמי לה אין עלייך תודה על היום הולדת המושלמת שארגנת לי ואל תמחקי.. וכשהיא תשאל מה או משהו אז תגידי טעות
שואל השאלה:
^^^^ יש מצב שאני באמת אכתוב לה את זה, זה לא ברור מדי שזה בכוונה?
^^^^ יש מצב שאני באמת אכתוב לה את זה, זה לא ברור מדי שזה בכוונה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^כתבתי בהתחלה שהשקעתי לה אתה פשוט לא קורא
^^כתבתי בהתחלה שהשקעתי לה אתה פשוט לא קורא
אנונימית
קראתי לא התייחסתי לזה. אלא לעשירה..
תעשי מה שרשמו או שפשוט אל תעשי כלום ותתרחקי
( אלא אם את רוצה לנצל אותה בגלל שהיא עשירה )
בקיצור אבל הילדה הזאת נצלנית ואם היא עשירה אז גם גדלה עם כפית זהב בתhת אז פשוט תרחקי ממנה היא סתם מנצלת אותך
תעשי מה שרשמו או שפשוט אל תעשי כלום ותתרחקי
( אלא אם את רוצה לנצל אותה בגלל שהיא עשירה )
בקיצור אבל הילדה הזאת נצלנית ואם היא עשירה אז גם גדלה עם כפית זהב בתhת אז פשוט תרחקי ממנה היא סתם מנצלת אותך
יפה שליי תודה רבה על המתנה היא מושלמת!
אה זאת לא את התבלבלתי
אה זאת לא את התבלבלתי
שואל השאלה:
כתבתי תודה על המתנה זה מהמם
ואז כתבתי וואי בטעות התבלבלתי עם מישהי אחרת
כתבתי תודה על המתנה זה מהמם
ואז כתבתי וואי בטעות התבלבלתי עם מישהי אחרת
אנונימית
באותו הנושא: