3 תשובות
שואל השאלה:
לך יש חור בהשכלה,
אנונימית
כן.
יש לכם חור בהשכלה. והיא נכתבת כך בגלל שמבטאים אחרת את אותיות אהו"י כי היא שפה גרמאנית.
עכשיו גם אני יודעת xd