3 תשובות
שואל השאלה:
לך יש חור בהשכלה,
לך יש חור בהשכלה,
אנונימית
כן.
יש לכם חור בהשכלה. והיא נכתבת כך בגלל שמבטאים אחרת את אותיות אהו"י כי היא שפה גרמאנית.
יש לכם חור בהשכלה. והיא נכתבת כך בגלל שמבטאים אחרת את אותיות אהו"י כי היא שפה גרמאנית.
עכשיו גם אני יודעת xd
באותו הנושא: