5 תשובות
ממש לא לבטל.. הם בסך הכל מוציאים קצת מרמור. אם קיבלת תוספת לשכר כנראה שמגיע לך, ולא להם.. תבקשי פשוט להבא מהמנהלים לשמור את זה בצורה דיסקרטית כי זה לא עניין של אף אחד אחר
לא. אל תהיי פראיירית.
שלא יעשו לך עין. כנראה הם עובדים פח.
קנאים אל תשים לב לזה עם האלו לך תשכר כנראה שמגיעה לך
לא ממש לא.
הם ממורמרים אל תתני להם להשפיע עלייך בשום אופן אחותי.
זה שלך וזה מגיע לך כי את עבדת טוב,זה שהם לא זה בעיה שלהם אל תוותרי על זה
הם כנראה מקנאים פשוט אל תבטלי
באותו הנושא: