8 תשובות
אני התחפשתי כשהייתי בכיתה ז
אבל זה לא קשור ללא נהוג
מה שבאלך..זה כיף
כל גיל מתחפשים
כשהייתי בז' כל השכבה כמעט התחפשה
מתחפשים עד יב אפילו
אני אישית כבר מכיתה ט לא מתחפש
ברור
בטח שמתחפשים
מתחפשים עד הסוף
ברור שכן!