7 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת מהתגובה שלה
אני מפחדת מהתגובה שלה
אנונימית
וואו.. ומלפני כמה זמן הקשר הזה התחיל ?
שואל השאלה:
חודש בערך
חודש בערך
אנונימית
שואל השאלה:
אולי קצת פחות
אולי קצת פחות
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה לשקר לאמא אולי על הגיל שלו?
אני צריכה לשקר לאמא אולי על הגיל שלו?
אנונימית
שמעי הפער גילאים הזה לא הכי מזהיר. השאלה אם זה קשר שאת חושבת שימשיך לעוד הרבה זמן או משהו זמני. אם זה לעוד הרבה זמן אז כדי לעלות את הנושא הזה בעדינות להורים שלך או לאמא שלך ובצורה כזאת שיישתמע שאת כבר חשבת על זה וזה מה שאת רוצה ויודעת שזה טוב בשבילך ואם יש לה עצות טובות לחיזוק יחסים וכו
לא, אל תשקרי.. שקר זה כמו כדור שלג.. בסוף הוא ניהיה גדול ואם השקר יתגלה זה רק יכאב
באותו הנושא: