4 תשובות
אני מקווה
הלוואי, אבל ההפקה לא תרצה
שואל השאלה:
גם אני כל כך
אבל אני לא חושבת בגלל הדעות הפוליטיות שלה אז לה הרבה תומכים וזה ממש מבאס
גם אני כל כך
אבל אני לא חושבת בגלל הדעות הפוליטיות שלה אז לה הרבה תומכים וזה ממש מבאס
אנונימית
כן בגלל שהיא ביביסטית כל התומכים של ביבי אוהבים אותה למרות שתכלס הם יודעים שהיא מתנהגת בצורה ממש לא בוגרת ומגעילה אני באמת מקווה שלינור תזכה רק כדי שרונית תסבול
אנונימית