11 תשובות
אולי יש לך הפרעת קשב?
אני די מזדהה איתך
אני די מזדהה איתך
שואל השאלה:
אין לי, עברתי אבחון
אין לי, עברתי אבחון
אנונימי
כי אתה מכור לגירויים (כמעט כמו כול בן נוער או אפילו אדם בוגר בימינו)
כשזה לא צבעוני, שמיעתי כולם ביחד יהיה לך מאוד קשה להתרכז בזה.
תנסה ללמוד דרך סרטונים ביוטיוב, או לצייר עם שלל צבעים ולקרוא בכול מיני מבטאים את המושגים להיסטוריה, לא חסרות דרכים צבעוניות ומוזיקליות ללמוד דברים משעממים
כשזה לא צבעוני, שמיעתי כולם ביחד יהיה לך מאוד קשה להתרכז בזה.
תנסה ללמוד דרך סרטונים ביוטיוב, או לצייר עם שלל צבעים ולקרוא בכול מיני מבטאים את המושגים להיסטוריה, לא חסרות דרכים צבעוניות ומוזיקליות ללמוד דברים משעממים
אולי אז תדבר עם המחנך או עם היועצת או עם ההורים?
אגב יכול להיות שאתה מכור גם לטלפון, שוב, כמעט כמו כול האוכלוסייה הצעירה בעולם, וזה נשמע בולשיט אבל לשים אותו רחוק רחוק כבוי ממך יעזור מאוד
שואל השאלה:
ניסיתי, אמא שלי אומרת שאני חכם ואין סיבה שאני לא אצליח, אבל אני עסוק בדברים אחרים וזה יהרוס לי את החיים, היא לא מבינה שאני פשוט לא מסוגל, מבחינתה זה לא מעניין אותי שתהיה לי בגרות ולא אכפת לי מהחיים שלי.
המחנכת שלי עסוקה בלומר לי כל יום הורים וכל חלוקת תעודות שבקצב הזה לא תהיה לי בגרות ושאני צריך להילחם על עצמי (שיחות מוטיבציה של מורים בקיצור) שכבר אמרתי שלא עובד.
היועצת שלי אמרה לי לצייר בשיעורים, אבל כשאני עושה את זה כל הצומת לב שלי הולכת לדף ולא לשיעור, שזה מביא אותי לאותה תוצאה,
בקשר ללמידה מהיוטיוב או פודקאסטים וכאלה, אני מת על זה, באמת אני מסוגל להקשיב שעות לשיעורי היסטוריה או כל מה שמעניין אותי, הבעיה זה שאין כמעט שיעורים טובים באינטרנט במתמטיקה בכלל, שלא נדבר על מדעי המחשב שאין שום חומר בעברית, כל מה שכן יש כתוב בצורה לא מובנת, אין סיכוי להבין את החומר, בפיסיקה צריך להיצמד לתוכנית לימודים, וגם אם אני אראה שיעור באינטרנט זה יגרום לי להבין רק את השאלה הספציפית שהייתה בסרטון והחומר לא ממש דינאמי
ניסיתי, אמא שלי אומרת שאני חכם ואין סיבה שאני לא אצליח, אבל אני עסוק בדברים אחרים וזה יהרוס לי את החיים, היא לא מבינה שאני פשוט לא מסוגל, מבחינתה זה לא מעניין אותי שתהיה לי בגרות ולא אכפת לי מהחיים שלי.
המחנכת שלי עסוקה בלומר לי כל יום הורים וכל חלוקת תעודות שבקצב הזה לא תהיה לי בגרות ושאני צריך להילחם על עצמי (שיחות מוטיבציה של מורים בקיצור) שכבר אמרתי שלא עובד.
היועצת שלי אמרה לי לצייר בשיעורים, אבל כשאני עושה את זה כל הצומת לב שלי הולכת לדף ולא לשיעור, שזה מביא אותי לאותה תוצאה,
בקשר ללמידה מהיוטיוב או פודקאסטים וכאלה, אני מת על זה, באמת אני מסוגל להקשיב שעות לשיעורי היסטוריה או כל מה שמעניין אותי, הבעיה זה שאין כמעט שיעורים טובים באינטרנט במתמטיקה בכלל, שלא נדבר על מדעי המחשב שאין שום חומר בעברית, כל מה שכן יש כתוב בצורה לא מובנת, אין סיכוי להבין את החומר, בפיסיקה צריך להיצמד לתוכנית לימודים, וגם אם אני אראה שיעור באינטרנט זה יגרום לי להבין רק את השאלה הספציפית שהייתה בסרטון והחומר לא ממש דינאמי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי,
אני לא רואה שם תכנות באסמבלי 64, מאוד נדיר למצוא חומר על זה, אני מסתדר בחומר של סי שארפ, html, ופייתון, אבל האסמבלי מוריד אותי.
אנונימי,
אני לא רואה שם תכנות באסמבלי 64, מאוד נדיר למצוא חומר על זה, אני מסתדר בחומר של סי שארפ, html, ופייתון, אבל האסמבלי מוריד אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאנחנו משתמשים בו כרגע, אבל אי אפשר ללמוד רק מהספר כשבכיתה נותנים לך בסיס כל פעם שיש חומר חדש,
למה לומדים אסמבלי בכלל איך זה עוזר :((
זה מה שאנחנו משתמשים בו כרגע, אבל אי אפשר ללמוד רק מהספר כשבכיתה נותנים לך בסיס כל פעם שיש חומר חדש,
למה לומדים אסמבלי בכלל איך זה עוזר :((
אנונימי
שואל השאלה:
לומד במגמה, הסבירו שזה שפה שיש אחוז קטן של אנשים שיודעים אותה, ומן הסתם זו שפת סף בסיסיות מאוד שיכולה לעזור לפתור בעיות שצריך להיכנס למיקרו קוד בשבילם,
לומד במגמה, הסבירו שזה שפה שיש אחוז קטן של אנשים שיודעים אותה, ומן הסתם זו שפת סף בסיסיות מאוד שיכולה לעזור לפתור בעיות שצריך להיכנס למיקרו קוד בשבילם,
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו לומדים בניית אתרים בתוך פייתון ביחד עם pygame
אנחנו לומדים בניית אתרים בתוך פייתון ביחד עם pygame
אנונימי
שואל השאלה:
עתודה.. אז בנוסף לאסמבלי והסישארפ שלומדים בכללי יש גם פייתון
עתודה.. אז בנוסף לאסמבלי והסישארפ שלומדים בכללי יש גם פייתון
אנונימי