6 תשובות
אני בכיתה י נמצאת במגמת מדח שזה גם סוציולוגיה וגם פסיכולוגיה
שנה הבאה מתחילה פסיכולוגיה כרגע אני בסוציולוגיה
שנה הבאה מתחילה פסיכולוגיה כרגע אני בסוציולוגיה
אני חושבת שיש בבית ספר שאני אלמד שנה הבאה
כן
יש מדעי החברה שזה סוציולוגיה ופסיכולוגיה
יש מדעי החברה שזה סוציולוגיה ופסיכולוגיה
כן
זה די קשה אבל סבבה
זה די קשה אבל סבבה
כן ואני לא שם אין לי מושג איך שם
אין אצלי
באותו הנושא: