34 תשובות
yas queen kill all men !!!
הוא היה אחרת אבל אני לא יודעת אם יותר טוב
לא חושבת לא חסר בנות חרא ולא חסר בנים חרא
לאלא זה אסור ככה
כשאת פמיניסטית בהגזמה :
זה היה מושלם
לא
את מדברת שטויות
רק בנות בעולם? יהרגו אחת את השנייה בפחות משבוע
כן *לב אדום*
אנונימית
כן בעניין שלסביות היו יכולות להביא ילדים אבל לא בעניין שלא היהי בנים
אני חושבת שצריך עולם שבו גם לסביות גם הומאים וגם סטרייטים יוכלו להביא ילדים
ממש לא, אני לא אתמודד עם זה
אנונימית
חחחחחחחחחחחחחחחח.
לישון מותק, בדחיפות אבל- בדחיפות.
אני די בטוחה שגם ככה היו מלחמות גם בין נשים אולי הן היו שונות קצת אבל עדיין היו
לא מה
רגע מי עשה לי מינוס??
נופ
דבר ראשון זה לא אפשרי
וגם אם זה היה אפשרי טוב לי עם עצמי ולא נראה לי שמישהי שנמשכת לגברים הייתה רוצה שיכריחו אותה להיות עם נשים
אבל זו דעתי.
לא כזה שינוי מסיבי
כן
לא
בנים זה אחלה
אני בן*** אני חושב שזה רעיון טוב. ככה אפשר למנוע אונס, מחזק את דעתך.
אנונימי
לא הרבה מהתכונות הגבריות כן עוזרות למשל אגרסיות יכולה לבוא בדרכים אחרות אותה אגרסיות שגורמת למלחמות יכולה מקום להיות אסרטיביות ולהפוך למנהיג או פזיזות היא לפעמים מובילה לתגליות חדשות
בסופו של יום גברים ונשים מאזנים את אחד השני ואי אפשר להתקיים בלי אחד מהם
so suck it
בנות גם אונסות בנות^
היא ךא אמרה שהיא שונאת בנים היא הציבה סיטואציה שלא הגיונית שהיא עלתה לה לראש.
אני חושבת שזה לא טוב כי צריך אץ השיוויון הזה אבל בהחלט בנות היו מסתדרות ביחד אני מתכוונת שהשנאה בין בנות נובעת מקנאה עם בנים וכל זה ומירוץ מי יותר טובה בעיניו אל תתייפיפו אני לא כזאת אבל חברות שלי כן,
אז כשלא יהיו בנים כן יהיה פחות ריבים לדעתי או שיהיו ריבים יותר גדולים על דברים אחרים יהיה פחות מקרי אונס אבל עדיין
עדיף עם הבנים אני אומרת
עם כל הפחד שיש לי ללכת ברחוב עדיף איתם
^את מודעת לזה שגם בכל זוג לסביות יש אחת גברית כדי להחליף את הגבר זאת עובדה ידועה אני בעד נשים והקהילה הגאה אבל הבעייה היא לא גברים
היא איך שמלמדים אותם להתייחס לעולם ובמקום לשפר את זה אומרים תהרגו אותם...
המוח שלנו מתוכנת לכך שבמערכת יחסים יהיה אחד אסרטיבי יותר ואחד פחות כי ככה זה
אנו מאזנים את אחד השניים
כן אני יודעת אמרתי
^חוץ מזה רוב הגברים בעולם עושים את העבודות המסוכנות והקשות פיזי יותר מפני שזה עדיף בוולוגית שגבר יעשה אותן בלי גברים נשים יעשו אותן ובפחות יעילות או סכנות יותר גבוהות ויובילו לקריסה אבל לא חשבתן על זה
אני אפילו לא אגיב על זה^
אני נאונינמי, בנות לא אונסות אין להן ז** אז הן לא יכולות לנצל אף אחת, זה עובדה.
אנונימי
בוא תסביר בדיוק מה שטיות?
שמע בנות סובלות מאונס, מה אתה לא מבין הרעיון שלה ממש טוב. ואתה מעודד אונס
אנונימי
ממש לא בנות זה עם שלא מסתדר עם עצמו וקנאי ומגעיל וקשר של בנות מבוסס על קשר עם בנים ככה שבנים חשובים בעולם
נע צריך גיוון