8 תשובות
במחשב, זה לא.
בכל מכשיר אחר, כן.
אם זה מהטלפון אז המצלמה נכבת היא לא קופאת
L_E
שואל השאלה:
שיט
אנונימית
במחשב אפשר לקבץ ולעבור בין תיקיות אבל בטלפון אייפד וכאלה או שזה סוגר את המצלמה או שהתמונה נתקעת
אם יש לך אייפון אז יש למיקרוסופט תוכנה שדאת יכולה לראות את המסך של הטלפון במחשב אבל זה עובד רק לאייפון וסמסונג
אם את במחשב את יכולה לעשות מה שאת רוצה.
תלוי מהמחשב או מהטלפון?
מהמחשב ניראלי אפשר
מהטלפון זה מכבה את המצלמה