8 תשובות
במחשב, זה לא.
בכל מכשיר אחר, כן.
בכל מכשיר אחר, כן.
אם זה מהטלפון אז המצלמה נכבת היא לא קופאת
שואל השאלה:
שיט
שיט
אנונימית
במחשב אפשר לקבץ ולעבור בין תיקיות אבל בטלפון אייפד וכאלה או שזה סוגר את המצלמה או שהתמונה נתקעת
אם יש לך אייפון אז יש למיקרוסופט תוכנה שדאת יכולה לראות את המסך של הטלפון במחשב אבל זה עובד רק לאייפון וסמסונג
אם את במחשב את יכולה לעשות מה שאת רוצה.
זה מקפיא
תלוי מהמחשב או מהטלפון?
מהמחשב ניראלי אפשר
מהטלפון זה מכבה את המצלמה
מהמחשב ניראלי אפשר
מהטלפון זה מכבה את המצלמה
באותו הנושא: