התחברות הרשמה

האוטובוסים עובדים רגיל בסגר?

7 בינואר 2021, 09:28
תחבורה ציבוריתאוטובוסיםאוטובוסקורונההסגר    
3 תשובות
יהיה פחות אוטובוסים אבל כן
א
איןןן שם
יהיה אבל פחות מהרגיל
BAD BITCH
יהיה בצימצום
❤
❤Queen Layla
באותו הנושא:
האוטובוסים עובדים בסגר??
אוטובוסים עובדים בסגר לילי?
האוטובוסים עובדים כרגיל בפורים, נכון?
מחר האוטובוסים עובדים רגיל?
האוטובוסים בימים האלה עובדים כרגיל מבחינת לוחות זמנים?
הרכבות והאוטובוסים עובדים כרגיל בגלל הסגר?
מישהו פה היה באוטובוס בסגר ויודע איך זה עובד?
האוטובוסים היום עובדים כרגיל?
האוטובוסים עובדים כרגיל?
יהיה אוטובוסים רגיל בסגר?
יש אוטובוסים רגיל בסגר?