33 תשובות
אני פשוט אישרתי אתזה
תאמת גם לא הכי הבנתי אבל תאשר
אמרו שזה וירוס
שואל השאלה:
לא מאשר תתנאים שלהם בלי לדעת במה מדובר העידכון החדש
אנונימי
מה מה וירוס אמלה מה
זה לא וירוס.
זה פשוט שפייסבוק אומרים שמעכשיו הם יעבירו יותר מידע בין האפליקציות שלהם.
כלומר אם הם יראו שבוואטסאפ שלך יש המון הודעות שקשורות למשהו-אז באינסטגרם שלך הם יראו לך יותר דברים שקשורים לזה.
כמו שהם עשו עד עכשיו-רק שעכשיו הם מודיעים לכם שזה יקרה.
שואל השאלה:
ורגע אנשי קשר שלי או אנשים שמש להם את הווטסאפ שלח יכלו לראות שיש לי פייסבוק או פרטים עליי?
אנונימי
שואל השאלה:
והקטע זה שהם מחייבים את זה ומי שלא לא יכול להשתמש בווצטסאפ ולמי שאים פייסבוק גם מהזה החרטא הזה
אנונימי
ואם לא מאשרים לא יהיה וואצפ יותר?????
מה זה למה הם עשו ככה
שואל השאלה:
ככה זה אולטימטום שלהם מי שלא מאשק לא יוכל להתשמש בווצאטפ..אבל לא הבנתע אחרים יראו יותק פרטים עליי?ויכלו לראות שיש לי פייסבוק גם?
אנונימי
אבל זה בטוח לא וירוס?
שואל השאלה:
לא ווירוס זה פורסם גם באתר חדשות של חמל
אנונימי
רגע אז איך חוזרים לדבר הזה עכשיו
זה לא וירוס.
אנשים שיש להם גם פייסבוק והם גם אנשי קשר שלך ממילא מקבלים הודעה בסגנון:
"שלום, ראינו שx שהוא איש קשר שלך נמצא גם בפייסבוק/אינסטגרם כ...., תרצה להפוך אותו לחבר?"
הם לא מחייבים אותך להוריד פייסבוק, הם פשוט אומרים שנוכל לעשות עם זה יותר-אם יהיה לך גם פייסבוק וגם אינסטגרם.
שואל השאלה:
ואם אני לא רוצה שידעו שיש לי פייסבוק מה אני עושה?^ואיזה פרטים ידען עליי אנשי קשר שלי?כתובת ודברים כאלה?
אנונימי
שואל השאלה:
??
אנונימי
אני גם מצטרפת לשאלתך^^
הם לא ידעו דברים שאתה לא מפרסם. בפייסבוק שלך כתוב כבר מה הכתובת שלך, אז אם מישהו חבר שלך בפייסבוק הוא יודע איפה אתה גר.

אבל מי שאין לו פייסבוק לא יוכל לראות את זה.
אנוכי=אני
אתה יודע איך חוזרים למודעה הזוו?
שואל השאלה:
זה יופיע לך במהשך שוב ההודעה^אנוכי ומי שלא חבר בפייסבוק שלי יוכל לדעת שיש לי פייסבוק דרך זה?
אנונימי
אוקיי תודה בכל מקרה
^^^לא, הוא לא יכול לדעת שיש לך פייסבוק אם אין לו.
שואל השאלה:
נגיד ויש לו פייסבוק..
אנונימי
אז כן.
אבל גם לפני שנה הוא היה יודע, עכשיו הם פשוט מודיעים לך על זה.
שואל השאלה:
באזה יש כאלה שלא רוצה שידעו שיש לי פייסבוק
אנונימי
אז רק לידע כללי, כבר היה להם המון זמן לדעת, פייסבוק כבר המון זמן משתפים מידע בין האפליקציות.
הם פשוט רק מודיעים לך על זה עכשיו.
שואל השאלה:
כן פשוט אני לר באיש קשר שלו
אנונימי
אז רק אם הוא יחפש אותך באופן אישי הוא ידע שיש לך פייסבוק.
כי אם אתה לא איש קשר שלא אז הם לא ישלחו לו התראה.
שואל השאלה:
איל לחפש באופן אישי?
אנונימי
אתה יכול לכתוב שם של אדם ולראות אם יש לו חשבון בפייסבוק.