תשובה אחת
אני חושבת שזה בגלל שהם יודעים שלחלק מהתלמידים והמורים קשה לעשות את המבחנים בזום וגם בגלל כל התקופה הזאת קיצצו לכולם מלא שעות אז המורים לא מספיקים ללמד את כל הנושאים בקצב שרצו,אם היינו בבית ספר כולם היו הרבה יותר מתקדמים בחומר ואם עכשיו יש לך מבחן בנושא אחד אם היית לומד בבית ספר ברגיל כל השנה הזאת אז היית מתקדם בחומר והיה לך מבחן על נושא אחר יותר מתקדם