10 תשובות
חחח אני מתת ככה צריך
שאלת את זה קודם והגעת לחמות
איזה אח
נראלי שזה סתם התפתח למשהו לא יפה ,כשהיה פשוט אפשר לסיים את זה אחרת.
בכל מקרה, בהחלט לא היית צריך לקום.
בכל מקרה, בהחלט לא היית צריך לקום.
זה ניסיון להגיע לחמות כדי ליצור ריב
תיכנסו לתגית תחבורה ציבורית ותלכו לחמות אתם תראו שם את השאלה
ענית תשובה מדהימה, היא נהגה בצורה מגעילה!!!
תשובה טובה
אבל לא כל כך יפה מצדך
אבל לא כל כך יפה מצדך
למה להעתיק שאלה?
ועוד שאלה שקיבלתי בה מלא פלוסים
ועוד שאלה שקיבלתי בה מלא פלוסים
באותו הנושא: