7 תשובות
אם את אוהבת נהיגה תעשי על ידני
אני עשיתי על אוטומט כי מיהרתי עם הרישיון..
אבל אם יש לך את הסבלנות לכי על ידני למרות שרוב הרכבים עכשיו על אוטומט
אני אעשה ידני כנראה
אבל מה שנוח לך
אם את אוהבת אקשן אז ידני ואם את אוהבת שעמום אז אוטומט
תעשי על אוטומט אם יש לך רכב אוטומט או ידני אם יש לך רכב ידני
אני עושה ידני
בתכלס כדאי לעשות על אוטומט כי אין כמעט מכוניות עם ידני ויותר קל לקלוט אתזה אבל אני מעדיפה ידני למקרה שאני אצטרך לנהוג על ידני כי אם אני אעשה אוטומט אני אדע רק על אוטומט אבל ידני זה שניהם
קיצר תחשבי מה כדאי לך
אני עשיתי על ידני. להורים שלי יש רכב ידני ואני חד משמעית יכולה להגיד שזה פשוט יותר כיף מאוטומט. כן זה הבנה יותר קשה של הרכב. להבין איפה בנקודת חיכוך וכמה גז לתת כשמשחררים את הקלאץ כדי שהאוטו לא יתכבה אבל לקראת שיעור 20-23 גם שולטים בקלאץ. ומי שיגיד לך שאת אישה ואת לא צריכה ידני פשוט תירקי לו בפנים... לי כולם אמרו ואמרתי להם שאין קשר בין אישה ללעשות אוטומט. עובדתית גם עברתי טסט ראשון. ואח שלי הבכור שעשה על ידני עבר שלישי. אז זה היה ארוך אבל מקווה שתקחי החלטה שתעשה לך טוב. ותמיד תזכרי שאם לא טוב עם ידני את יכולה לעבור לאוטומט