14 תשובות
דיי מטורף, ומאוד מעניין מה קרה שם...
לא שמעתי יכולה להסביר בקצרה?
וואי שיט איך גילו אותי
שואל השאלה:
הוא לקח את הרובה f16 של אבא שלו , ירה כדור בראש של האבא , כדור בראש של האמא , וכדור בראש של 2 האחיות שלו .
הוא לקח את הרובה f16 של אבא שלו , ירה כדור בראש של האבא , כדור בראש של האמא , וכדור בראש של 2 האחיות שלו .
אנונימית
היא*
וואי מה זה
1. למה היה לאבא שלו רובה כזה בבית ?
2. מה גרם לו לעשות את זה? למה? אולי הוא עבר משהו? אולי פגעו בו? ולמה הוא לא היה מוכן להודות למה עשה את מה שעשה?
2. מה גרם לו לעשות את זה? למה? אולי הוא עבר משהו? אולי פגעו בו? ולמה הוא לא היה מוכן להודות למה עשה את מה שעשה?
^ נראה לי שזה היה בגלל שאלוהים אמר לו הוא משהו כזה
וזה נוראי אני לא מבינה איך יש אנשים כאלה בעולם
וזה נוראי אני לא מבינה איך יש אנשים כאלה בעולם
אנונימית
מה לעזאזל
טוב וואו
הלוואי עלי שיהיה לי כזה אומץ ;-;
סתם אבל שינוחו על משכבם בשלום אמן ואמן
ורגע זה היה בכלל מלפני 36 שנה מה את רוצה
טוב וואו
הלוואי עלי שיהיה לי כזה אומץ ;-;
סתם אבל שינוחו על משכבם בשלום אמן ואמן
ורגע זה היה בכלל מלפני 36 שנה מה את רוצה
זה היה בארץ^
שואל השאלה:
זה היה בארץ , ולא אמרו למה היה לאבא שלו רובה כזה בבית , ואף אחד לא יודע באמת למה הוא עשה את זה . והיום הוא איזה בן 50 ומשהו ויש לי אישה וילדים...
הזוי .
זה היה בארץ , ולא אמרו למה היה לאבא שלו רובה כזה בבית , ואף אחד לא יודע באמת למה הוא עשה את זה . והיום הוא איזה בן 50 ומשהו ויש לי אישה וילדים...
הזוי .
אנונימית
כן זה קרה בעין כרם ב1986 אני יודע את זה כי אני גר בעין כרם
אנונימי
האמת שנזכרתי היום בכתבה ששודרה, עברה בי צמרמורת מהצורה הגסה והאדישה שבה הוא עשה את זה.
רצח זה לא המצאה שלו לצערי, אבל כמעט תמיד וכל מי שרוצח בסופו של דבר מראה איך שהוא צער או חרטה על המקרה או לכל הפחות מודה בסיבה ולוקח אחריות, אבל במקרה שלו, הוא אפילו לא לקח אחריות על המעשה שלו והותיר את משפחתו בקבר בלי שום ייסורי מצפון. כנראה חולה במחלת נפש שלא איבחנו עדיין.
רצח זה לא המצאה שלו לצערי, אבל כמעט תמיד וכל מי שרוצח בסופו של דבר מראה איך שהוא צער או חרטה על המקרה או לכל הפחות מודה בסיבה ולוקח אחריות, אבל במקרה שלו, הוא אפילו לא לקח אחריות על המעשה שלו והותיר את משפחתו בקבר בלי שום ייסורי מצפון. כנראה חולה במחלת נפש שלא איבחנו עדיין.
הוא לקח את הרובה m-16 של אבא שלו שחזר מהמילואים ויומיים לפני שקרה המקרה הוא ביקש מאבא שלו שילמד אותו להרכיב את הרובה , יש כמה גרסאות למה שקרה בלילה, אחד זה שייצור ירוק אמר לו שהוא צריך לעשות את זה , ושזה היה שיגעון של אותו רגע , יש גרסא שאומרים שהוא נזכר בסרט הפרפר שיש שם מישהו שאומר שהוא רצח את כל המשפחה שלו , אבל אומרים שזה הריגה ולא רצח כי אין לזה מניע , הפסיכיאטר שדיבר איתו החליט שהוא שפוי לגמרי .
אם אתם לא רגישים לדם ודברים כאלו יש ממש סרטון שמראה תיעודים מהזירה ומסביר על הכל ביוטיוב של יס דוקו.
אם אתם לא רגישים לדם ודברים כאלו יש ממש סרטון שמראה תיעודים מהזירה ומסביר על הכל ביוטיוב של יס דוקו.
באותו הנושא: