התחברות
הרשמה
עוד שנייה איבדתי הכרה והרגשתי גלי חום כאלה ממה זה בא ?
9 בינואר 2021, 10:29
גלי חום
כאבי ראש
עייפות
3 תשובות
אולי התייבשת
ת
תוב אנשים
יש הרבה אפשרויות לכי תבדקי
מ
משעמם לי זרמו
אולי מעייפות, או משהו מקולקל שאכלת?
I
Invisible Pink Unicorn.
באותו הנושא:
ישנתי ברוגע וקמתי לחצי שנייה והרגשתי משהו מתהלך עלי
נראה לי איבדתי את הרגשות שלי..
איבדתי הכרה ופירכסתי, למה? איך זה קרה? אין לי אפילפסיה
קרה לכם גם שהרגשתם כאבים בחזה בצד ימין או דקירות קטנות כאלה כל כמה שניות?
איבדתי היום את הכלב שלי הרגשתי שהוא כמו הבן שלי ממש אהבתי אותו
הרגשתי עכשיו חולשה וסחרחורת של החיים, וראיתי שחור כזה והרגשתי שאני עוד שניה נופלת
אני מדברת עם מישהו שהכרתי מאפליקציה וכל מילה שנייה שלו זה חיים שלי יפה שלי וזה
עשיתי את הבלאק ממבה בלומה פארק,הגיוני שהרגשתי חוסר הכרה לרגע?
איבדתי הכרה לכמה שניות באמצע בוחן בהיסטוריה. זה הגיוני שזה נבע מחרדה?
אז ככה הכרתי מישהי ובאמת מהפגישה השנייה הרגשתי שהיא בעניין שלי
הכרנו במועדון, נפגשנו פעם שנייה לפני 3 ימים בבית שלו לא שכבנו אבל היו שם דברים...