6 תשובות
היא צודקת, יום שבת זה יום מנוחה ולגיטימי שהיא רוצה לנוח ביום שבת עם המשפחה.
היא פשוט לא רצתה להיפגש איתך , או שהיא התחזקה לכי תדעי
אני נגיד גם לא הולכת לחברים בשישישבת
זה פשוט כזה יום שנחים בבית
בסדר.. הכל טוב אולי היא רוצה קצת לבלות עם המשפחה3>
יש מצב שקרה לי משהו והיא עצובה או שהיא כועסת עלייך בגלל משהו אז היא המציאה איזה תירוץ..
אני באותו מצב כמוך.
אנונימית