6 תשובות
היא צודקת, יום שבת זה יום מנוחה ולגיטימי שהיא רוצה לנוח ביום שבת עם המשפחה.
היא פשוט לא רצתה להיפגש איתך , או שהיא התחזקה לכי תדעי
אני נגיד גם לא הולכת לחברים בשישישבת
זה פשוט כזה יום שנחים בבית
זה פשוט כזה יום שנחים בבית
בסדר.. הכל טוב אולי היא רוצה קצת לבלות עם המשפחה3>
יש מצב שקרה לי משהו והיא עצובה או שהיא כועסת עלייך בגלל משהו אז היא המציאה איזה תירוץ..
אני באותו מצב כמוך.
אנונימית
באותו הנושא: