7 תשובות
יש מכינה לפני לימודים תרשמי
הרשמה לבגרות היא דרך המזכירות של בית הספר שלך, מתקשרת ומבקשת להירשם למועד הקרוב.
למידה - תראי, ממש ממש מומלץ לעשות קורס, כי לבד זה לא קל, במיוחד אם זה לעלות יחידה.
אם את סגורה אבל על לבד, אפשר דרך אתרים כמו gool או מלומד.
אבל זה דורש ממך המון משמעת עצמית וכח רצון.
בהצלחה.
למידה - תראי, ממש ממש מומלץ לעשות קורס, כי לבד זה לא קל, במיוחד אם זה לעלות יחידה.
אם את סגורה אבל על לבד, אפשר דרך אתרים כמו gool או מלומד.
אבל זה דורש ממך המון משמעת עצמית וכח רצון.
בהצלחה.
אני השלמתי גם לארבע נרשמים דרך הבית ספר והכי טוב ללמוד דרך אתר gool אני למדתי וזה פשוט אתר מעולה
שואל השאלה:
רגע, דרך הבית ספר? שכחתי לציין את זה אבל אני כבר סיימתי תיכון, אני כרגע לומדת במסלול עתודה
רגע, דרך הבית ספר? שכחתי לציין את זה אבל אני כבר סיימתי תיכון, אני כרגע לומדת במסלול עתודה
זה עדיין דרך בית הספר שבו למדת, נרשמת שם ונבחנת שם
לגבי איך לומדים, אפשר להיכנס לאתר של האוניברסיטה הפתוחה, יש שם קורסים של השלמת בגרויות.
נרשמים לאקסטרני באתר של משרד החינוך.
ללמוד לבגרויות בלי תשלום יהיה קשה אבל זה אפשרי. תסתכלי על בגרויות של 4 יחל באינטרנט ותחפשי סיכומים לכל דבר ביוטיוב/באינטרנט, נגיד 'סדרות 4 יחל סיכום'. תחשבי איזה נושאים הבנת יותר ותבחרי איזה שאלות לעשות בבגרות שתגשי אליה, כדי לא ללמוד את כל החומר לגמרי.
תסתכלי כשתהי יותר מתקדמת על פתרונות לבגרויות באתר של יואל גבע, ולא, אל תשתמשי במלומד כי יש שם המון טעויות בפתרונות שלהם שאפשר לעלות עליהן רק כשמבינים טוב את החומר.
ללמוד לבגרויות בלי תשלום יהיה קשה אבל זה אפשרי. תסתכלי על בגרויות של 4 יחל באינטרנט ותחפשי סיכומים לכל דבר ביוטיוב/באינטרנט, נגיד 'סדרות 4 יחל סיכום'. תחשבי איזה נושאים הבנת יותר ותבחרי איזה שאלות לעשות בבגרות שתגשי אליה, כדי לא ללמוד את כל החומר לגמרי.
תסתכלי כשתהי יותר מתקדמת על פתרונות לבגרויות באתר של יואל גבע, ולא, אל תשתמשי במלומד כי יש שם המון טעויות בפתרונות שלהם שאפשר לעלות עליהן רק כשמבינים טוב את החומר.