6 תשובות
שואל השאלה:
אמאל'ה זה מביך למה שאני יגיד להורים שלי איך אני ישנה כל הקטע זה שיהיה לי פרטיות ולא ידחפו לי לחיים הפרטיים שלי
אנונימית
תגידי לאמא שלך בשקט שאת רוצה לבדוק איתה למה לא סומכים עלייך ולמה לא נותנים לך לסגור את הדלת. מה הם מפחדים שאת כבר יכולה לעשות? מה כבר יכול לקרות?! אני בטוחה שתקבלי תשובות מאוד חשובות במקביל אם מה שהיא רוצה זה שתקדישי גם זמן למשפחה - שבי איתם לפעמים על כוס קפה או משהו ותני להם קצת התייחסות. במקביל דרשי את הפרטיות שלך ואת הכבוד המגיע לך
שואל השאלה:
אני נותנת להם את כל ההתייחסות שלי אנחנו בית שמאוד משתף בדברים ומתערב בחיים של אחד של השני אבל בא לי פעם אחת פרטיות זה רק מה שביקשתי שיהיה למקום שיהיה לי פרטיות בו
אנונימית
אז תגידי להם שאת נועלת כי את ישנה בלי בגדים אולי זה יעזור
שואל השאלה:
המשך :אני גם רוצה לנסות לישון פעם אחת יותר משוחרר אפילו רק חזייה ותחתונים אבל אני כל כך פוחדת שהם יבואו וינסו להוציא ממני את השמיכה אני לא מקבלת בבית שלי פרטיות וזה ממש מדאיג אותי בהמשך החיים ולא אני לא ילדה קטנה ובאמת שכבר מגיע לי את הפרטיות הזאת
אנונימית
גם לי לא מרשים לנעול, פשוט תגידי להם שיידפקו לפני, ושלא יתפרצו, כי גם לך יש חיים ויש לך זכות לפרטיות.