8 תשובות
אם את רוצה אז כן.
זה כולה עוקב
לא צריך
מה זה משנה לך אם את מדברת איתן או לא
לא חושבת
למאו יש לי 600 עוקבים ואני מדברת באינסטגרם עם אולי 12
לא כל העוקבים שלך צריכים לדבר איתך
מה שמרגיש לך
שואל השאלה:
מצד אני יודעת ולא רוצה שהחברות הזאת תחזור מצד שני אני לא רוצה לצאת קטנונית ואני יןדעת שהן ידברו על זה ונמאס לי שמדברים עליי עברתי שנה שלמה עם דרמות ואנשים שרק דברו על כל צעד שעשיתי
אנונימית
שואל השאלה:
הפואנטה היא שברגע שבנאדם פוגע בי אני מעיפה אותו מהחיים שלי ואני לא יודעת מה לעשות פה
אנונימית
לדעתי אין לך מה להוריד כל עוד אתם לא בריב רציני או משהו כזה. זה רק עוקב ועדיף לך להשאיר ככה. אבל מה שאת חושבת
אני שומרת את האנרגיות שלי לאנשים שאני באמת אוהבת, כל שבוע מוחקת אנשים שכבר לא מעניינים אותי מהפייס ובכלל... ואלו שנשארו מקבלים ממני פרגון מקיר לקיר. שמרי את האנרגיות שלך למי שבאמת ראויים לה