9 תשובות
יש לך באתר שלהם מיונים לא נראה לי שיעזור
תפני קודם במייל
אם דוחים או מתעלמים תתקשרי
אם דוחים או מתעלמים תתקשרי
בטח, את יודעת כמה פניות יש להם במייל?
תבקשי מהם בכמה שיותר דרכים. אם לא חופרים להם, הם לא מבינים.
שואל השאלה:
פשוט אני לא יודעת איך לעמוד על שלי איתם... אם אני אתקשר והם יגידו לי לא- אני אגיד טוב תודה במקום באמת להתעקש ולקבל
פשוט אני לא יודעת איך לעמוד על שלי איתם... אם אני אתקשר והם יגידו לי לא- אני אגיד טוב תודה במקום באמת להתעקש ולקבל
אנונימית
יש נוהל חדש שאי אפשר לבקש מיונים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת...? למה
מה זאת אומרת...? למה
אנונימית
יענו לך את אותה תשובה
אם את רוצה עצה ממני
תבקשי להחליף מיון אבל מהשאלון העדפות שלך
ומיטב החליטו לפני איזה חודש בערך שאי אפשר לבקש מיונים אבל גם אם היית מבקשת לא היו נותנים לך
אם את רוצה עצה ממני
תבקשי להחליף מיון אבל מהשאלון העדפות שלך
ומיטב החליטו לפני איזה חודש בערך שאי אפשר לבקש מיונים אבל גם אם היית מבקשת לא היו נותנים לך
תשלחי גם וגם, מה יש לך להפסיד
באותו הנושא: