3 תשובות
היא סבבה כאילו יש יותר טובים אבל היא גם ממש טובה אבל חשוב שזה יהיה פייבר כי אם לא אז זה יהיה פחות טוב
שואל השאלה:
פייבר תמיד יותר טוב כי זה סיבים אבל הבעיה שבעיר שלי אין סיבים אופטיים
פייבר תמיד יותר טוב כי זה סיבים אבל הבעיה שבעיר שלי אין סיבים אופטיים
אה... אז לי יש עם פייבר לא יודעת אם כדי בלי
באותו הנושא: