12 תשובות
ברור ללא ספק
לא
לא
אם הייתי ילד ביסודי אולי
לא
אני למדתי בהוגוורטס ככה שדיי רקחתי אחד
עכשיו כשאתם תקראו את זה אתם בטח תגיבו בצורה של נו הוא לא למד בהוגוורטס
אז בעצם אני מודיע לכם שאני כן ואף אחד לא ייאמין לכם
^ איך היה בהוגוורטס?
ותלמד מפרד וג'ורג' הם מכינים שיקויי אהבה ממש חזקים
^ שמע היה קשה אבל כיף בטירוף, יצא שמפת הקונדסאים הגיעה אליי
בקיצור כל הזמן עברתי במעברים הסודיים של הטירה היה מגניב רצח.

נ.ב: פרד וג'ורג לימדו אותי לרקוח את השיקוי..
לא