3 תשובות
לבנה זה טוב
יש מלא קרמים משתזפים לא כול כך ממליצה על זה כי זה יכול לעבוד על חצי יד ולהשאיר כתמים מה שאת יכולהה לחכות לקיץ ולשים ארוך בכול זאת זה חורף
בשביל מה להשתזף בחורף גם ככה את עם ארוך אז לא רואים כלום