4 תשובות
אני לא חושב שפה זה המקום לשאול את זה. גם אי אפשר להבין מה בדיוק קרה שם.
שואל השאלה:
כן בגלל ההתנהגות של הבנ6ת
אנונימי
שואל השאלה:
והן יודעות. כבר 3 שנים וזה לא עוזר
אנונימי
תנסה לדבר עם הבנות האלו, להסביר להן שהיא רק מנסה להעניק להן אהבה ושהן פוגעות בה.
אהי לא כל כך יודעת איך זה עובד אבל לפי מה שאני יודעת, בדרך כלל מישהו מהרווחה מגיע כל פרק זמן לביקורת. אולי תתיעץ איתו?