20 תשובות
כן
שואל השאלה:
אז למה הסדרה מיועדת לבני 16?
סתם סקרנית
כי זה מאוד גרפי ויש שם עירום וזה...
אנונימי
ילדים בכיתה ז' מה הם עושים? ס*ס בגיל הזה אני בגיל הזה ולא שמעתי על ילדים בכיתה עם הורמונים כאלו כאילו יש כמה שיצאו להם לעשות אבל בואו הם יותר מידי קטנים לכיתה ז' לעשות ס*ס
אנונימית
עדיין
אנונימית
נו
נו אז מה שזה מצויר
זה עדיין לא מתאים לילדים
אבל באמיתי אין לילדים כאלו הורמונים
חחח לי כן היה
הורומנים כאלה
גם אני ששמעתי על ילדים ששכבו בגיל כזה לאין הידרדר הדור של היום
מה זה קשור אף פעם לא שמעתם על לאונן
הסדרה נועדה כדי שיזדהו איתה עם כל ההורמוהים של הגיל הזה וזה סגרה אחת המצחיקות
הם לא שוכבים בסדרה, הם מתמודדיפ עם גיל ההתבגרות, חלק גדול מגיל ההתבגרות הוא גם מיניות ככה שהדמויות מתמודדות גם עם הגוף שלהם ועם חשקים מיניים אבל גם עם נטייה מינית, חוסר ביטחון, חרדות ודיכאון ועוד דברים
זה לא רק על מין כמו שהרבה חושבים
כן אבל בעונה 4 הם בכיתה ח
בעונות הראשונות כן