6 תשובות
לפי דעתי משיכה זה חשוב בטירוף. אם את לא נמשכת למישהו זה ממש קשה להיות איתו. (מדברת מניסיון).
אל תנסי לשכנע את עצמך שהוא נראה טוב כי תאמיני לי שזה לא יעבוד.
אל תנסי לשכנע את עצמך שהוא נראה טוב כי תאמיני לי שזה לא יעבוד.
זה בסדר גמור, אם את לא נמשכת זה לא יחזיק הרבה זמן, זה לא יעובד.
זה לגיטימי שאת חושבת ככה
בזוגיות חייבת להיות משיכה במראה
ומשיכה באופי
זה יהיה קשה לנהל כזו מערכת יחסים
אם רק אחד מהם קיים
בזוגיות חייבת להיות משיכה במראה
ומשיכה באופי
זה יהיה קשה לנהל כזו מערכת יחסים
אם רק אחד מהם קיים
לעע, אל תשכנעי את עצמך - אם הוא לא הטעם שלך > הוא פשוט לא הטעם שלך, זה הכל.
וזה לגיטימי.
מה שכן, עם הזמן אפשר פשוט להתאהב באופי שלו ובסופו של דבר כבר לא יהיה לך אכפת מהמראה שלו.
חיים עם האופי, היופי נעלם עם הזמן.
וזה לגיטימי.
מה שכן, עם הזמן אפשר פשוט להתאהב באופי שלו ובסופו של דבר כבר לא יהיה לך אכפת מהמראה שלו.
חיים עם האופי, היופי נעלם עם הזמן.
אגלה לך משהו, אופי ויופי בדרך כלל חופפים. אם את מתאהבת בבן אדם את מתאהבת בו בגלל מי שהוא. זה שאת אוהבת את האופי שלו, לא אומר שאת מאוהבת בו. בדרך כלל אנחנו רואים יופי באנשים שאנחנו באמת אוהבים. אם המראה שלו מאד מפריע לך כנראה שזה פשוט לא מתאים לך. יש הרבה אנשים עם אופי יפה וטוב אבל זה לא אומר שזאת ההתאמה היחידה. אם את מתפשרת אז אין טעם כי זוגיות תקינה היא לא תוצאה של התפשרות ובסופו של דבר זה יהיה לגמרי חד צדדי.
את לא שטחית, את חושבת שאת פוסלת אותו בגלל המראה בלבד. אבל אם עשית פה אבחנה בין המראה לאישיות כנראה ששני הרבדים לא באמת תואמים את מה שאת מצפה לו
את לא שטחית, את חושבת שאת פוסלת אותו בגלל המראה בלבד. אבל אם עשית פה אבחנה בין המראה לאישיות כנראה ששני הרבדים לא באמת תואמים את מה שאת מצפה לו
שואל השאלה:
תודה חברים...
נלחצתי בהתחלה כי הזוגיות הקודמת שהייתי בה הייתי עם מישהו שנורא נמשכתי אליו אבל התברר כרעיל נורא.
חששתי שאולי התפשרות בקטע הזה זה מה שצריך לקרות..
תודה חברים...
נלחצתי בהתחלה כי הזוגיות הקודמת שהייתי בה הייתי עם מישהו שנורא נמשכתי אליו אבל התברר כרעיל נורא.
חששתי שאולי התפשרות בקטע הזה זה מה שצריך לקרות..
אנונימית
באותו הנושא: