23 תשובות
מי אמר ששחור זה קללה? שחור זה צבע.
זה לא
שחור זה גם לא קללה, מי שמשתמש בשחור כקללה הוא סתם גזען
ויש אנשים שמשתמשים בגוי כקללה, גם הם גזענים
ויש אנשים שמשתמשים בגוי כקללה, גם הם גזענים
שחור זה עובדה אבל זה תלוי איך את אומרת את זה. במטרה להעליב או לתאר בנאדם?
וכעיקרון מי אמר שגוי זה לא קללה?
וכעיקרון מי אמר שגוי זה לא קללה?
כי בעבר להיות שחור משמעו היה להיות עבד
לעומת זאת להיות גיי היה נחשב ללגיטימי
לעומת זאת להיות גיי היה נחשב ללגיטימי
גויי*
זה שיש אנשים שאומרים למישהו שחור כקללה לא אומר שזה קללה, ולא כולם עושים את זה, וגם גוי זה קללה, אנשים כן אומרים את זה
שחור זה לא קללה
שחור זה לא קללה.
אם התכוונת לכ*שי אז זה פשוט גזעני.
אם התכוונת לכ*שי אז זה פשוט גזעני.
אנונימית
שחור זה לא קללה
כנל לגוי
כנל לגוי
שניהם לא קללה
זה כמו שיקראו לך יהודיה
זה כמו שיקראו לך יהודיה
כי זה לא יפה לתאר איש כהה עור שאדם שחור, תחשבי אם היו קוראים לך לבן, איך היית מרגישה?
שואל השאלה:
הייתי מרגיש מצויין
הייתי מרגיש מצויין
אנונימית
שחור זה צבע...
שניהם לא קללה.
זה תלוי באיך שאתה משתמש במילה, אבל זה ממש לא קללה.
זה תלוי באיך שאתה משתמש במילה, אבל זה ממש לא קללה.
זה לא ..
שחור זה לא קללה
שחור זה לא קללה
שחור זה לא קללה
שחור זה לא קללה..אם אומרים את זה בקטע של להעליב אז זה פשוט טיפשי...אני אף פעם לא אהבתי את המילה גוי ממילא אז לאדעת
שחור זה לא קללה כמו שלבן זה לא קללה
אתם חושבים שזה קללה אתם אומרים כהה עור שחום או אתיופי כי אתם מרגישים לא נעים להגיד שחור
אתם חושבים שזה קללה אתם אומרים כהה עור שחום או אתיופי כי אתם מרגישים לא נעים להגיד שחור
אנונימית
איזה קואוס שחור זה לא קללה
אנונימי
אמלה בוכה^
באותו הנושא: