6 תשובות
את הולכת לפרופיל שלך ולוחצת edit profile ואז את הולכת לשורה שכתוב ביו לוחצת וכותבת ביו ואז את לוחצת על וי צד ימין למעלה ואז עוד פעם וי וזהו)
שואל השאלה:
זה פשוט לא נותן לי אז אני שואלת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו זה כותב לא ניתן לשנות פרופיל או את הביו
אנונימית
אני לא יכולה להתכתב במסרים זה לא נותן לי
אבל עשית משהו שזה רשם לך את זה? כאילו לחצת על משהו מסוים?
אולי אין אינטרנט במקום שאת נמצאת בו כרגע
אני יכולה לנסות לעזור :)
מה זה כותב לך?