11 תשובות
וואלה כשהייתי בן 20 התגנבתי למסלול דוגמנות שם ואני שוקל 129 קילו העיפו אותי משם אבל זאת הייתה חוויה
לא. אני חושבת שצריך לתת מקום לכל סוג של יופי ולא רק להראות שהרזה והדק והבלונדיני עם העיניים הכחולות זה האליטה
ממש לא תומכת גם לא בחברה עצמה היא טראנספובית
שואל השאלה:
^^^ פאק מה
^^^ פאק מה
אנונימית
מסכימה.
מקווה שה-"מודל יופי" הזה ישתנה ויהיה פתוח לכל מיני סוגי יופי.
מקווה שה-"מודל יופי" הזה ישתנה ויהיה פתוח לכל מיני סוגי יופי.
לא תומכת בשום מודל יופי.
אבל למה רשמת אנורקסית?
אנורקסיה זאת מחלת נפש ורזון לא קשור לאנורקסיה.
אבל למה רשמת אנורקסית?
אנורקסיה זאת מחלת נפש ורזון לא קשור לאנורקסיה.
ממש לא תומכת, אגב לאחרונה הם התחילו לשלב יותר דוגמניות מלאות.
שואל השאלה:
מאמי שלי ניראלי את הממורמרת פה❤
מאמי שלי ניראלי את הממורמרת פה❤
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מאמי כולם חושבים שמודל היופי שלהם מזעזע, אז בואי תירגעי
ותצאי מהפנטזיה שלך שזה הגיוני שהן ניראות כמו מקל
חחח מאמי כולם חושבים שמודל היופי שלהם מזעזע, אז בואי תירגעי
ותצאי מהפנטזיה שלך שזה הגיוני שהן ניראות כמו מקל
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי מלאות או משהו, שיביאו בסטנדרטים נורמלים
ולא כמו שהם מציגים, נשמה תרגיעי
לא אמרתי מלאות או משהו, שיביאו בסטנדרטים נורמלים
ולא כמו שהם מציגים, נשמה תרגיעי
אנונימית
שואל השאלה:
אני רגועה, תודה
אני רגועה, תודה
אנונימית
באותו הנושא: