8 תשובות
למה את מתכוונת? האתר הזה אנונימי לגמרי וטכנית מותר לך להגיד פה הכול על עצמך.
שואל השאלה:
כן אבל יש פה ליטרלי אנשים שמדברים על זה שההורים שלהם מכים אותם או משהו כאילו אני לא חושבת שפה זה המקום להגיד
כן אבל יש פה ליטרלי אנשים שמדברים על זה שההורים שלהם מכים אותם או משהו כאילו אני לא חושבת שפה זה המקום להגיד
חחח כן
אז איפה הם יגידו?
זה דווקא כן המקום להגיד את זה, הם מנסים לפרוק פה כי אף אחד לא יכול להקשיב להם. הם פורקים פה כי יש מלפניהם מסיכה ווירטואלית שלא נותנת לאף אחד לשפוט אותם לפי המראה הגיל וכו.
כי זה אתר אנונימי, אם לא מתאים לך השאלות, מוזמנת לעשות מצב בטוח
תפריט-
מצב בטוח-
שהכפתור יהיה ירוק.
תפריט-
מצב בטוח-
שהכפתור יהיה ירוק.
אנונימיות זה שם המשחק
כי זה אתר אנונימי וכו
באותו הנושא: