8 תשובות
למה את מתכוונת? האתר הזה אנונימי לגמרי וטכנית מותר לך להגיד פה הכול על עצמך.
4AM
שואל השאלה:
כן אבל יש פה ליטרלי אנשים שמדברים על זה שההורים שלהם מכים אותם או משהו כאילו אני לא חושבת שפה זה המקום להגיד
חחח כן
אז איפה הם יגידו?
זה דווקא כן המקום להגיד את זה, הם מנסים לפרוק פה כי אף אחד לא יכול להקשיב להם. הם פורקים פה כי יש מלפניהם מסיכה ווירטואלית שלא נותנת לאף אחד לשפוט אותם לפי המראה הגיל וכו.
4AM
כי זה אתר אנונימי, אם לא מתאים לך השאלות, מוזמנת לעשות מצב בטוח

תפריט-
מצב בטוח-
שהכפתור יהיה ירוק.
אנונימיות זה שם המשחק
כי זה אתר אנונימי וכו