6 תשובות
לי זה קורה עם להקת הביטיאס (ג'ונגקוק וג'ימין)
כנל
למה אנשים קוראים פאנפיקים בכלל
אנונימית
^כי זה כיף
יואו כן גם לי זה קרה
גם אני ככה.
באותו הנושא: