היי, עשיתי הזמנה משיין שנרשמה כהגיעה אבל לא הגיעה באמת, פניתי לשירות לקוחות של שיין והם שלחו לי תמונה ובה ה"חתימה" שלי
ששם אישרתי שקיבלתי את החבילה.. החתימה מזוייפת, החברת שליחויות פשוט חתמה בשם שלי. מה אני אוכל לעשות? שילמתי בכרטיס נטען של ויזה מהדואר, אני בהלם שזייפו את החתימה שלי.