30 תשובות
תנשמי עמוק, תיכנסי לפרופורציות ותביני שיש מקרים ודברים יותר גרועים (תמיד יכול להיות יותר גרוע)
מה שעוזר לי זה מדיטציה ומוזיקה, אני ממליץ על מוזיקה של hippie sabotage, הוא ממש עוזר לי לחשוב ולסדר את האימוציות שלי.
ואת תמיד מוזמנת לדבר איתי בפרטי אם תרצי.
4AM
לנשום עמוק, לשתות מים ולאכול משהו מתוק, להעסיק את עצמך בסרט או סדרה רצוי מצחיקה. מוזמנת לפרוק אם בא לך
אהובה, תתני לדמעות לזרום.
זה בסדר לבכות, זה משחרר את כל הרגשות שאת לא יכולה לבטא במילים.
את תרגישי הקלה מטורפת כשתירגעי.
אני מציעה לך ללכת למראה ולפרוק להשתקפות שלך הכל,
כשאת נרגעת תחזקי את ההשתקפות עם משפטי מוטיבציה שיעלו בך חיוך :)

יותר ממוזמנת לבוא לפרטי ❤
לנסות לא לחשוב על זה
תעשי דברים אחרים, תפרקי אולי לחברה
תכנסי לדיבוב מצחיק לקרין גורן, זה באמת מצחיק וממש מעודד, לשמוע שירים עצובים זה רק מחמיר את המצב ממליצה לנסות לצאת מהמצב הזה למשל להתקלח, אם החדר מבולגן אז לסדר אותו ותרגישי נקייה וטוב יותר
לכי לשטוף פנים, ולהרגע
אם את רוצה אני תמיד פה בשבילך, מוזמנת לבוא לדבר בפרטי:)
תשמעי מוזיקה שמרגיעה אותך, תשכבי על המיטה ותתרגמי פשוט:)
תרגעי^
שואל השאלה:
קרין גורן הדיבוב שהיא דיבבה. סוכר!!!!
שואל השאלה:
סליחה מי שלא קיבל פרח.
שואל השאלה:
אני חושבת שאשכב קצת ואשמע מוזיקה
^נערה שורדת
את מהממת ברמות וואו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤
שואל השאלה:
כביכול הלכתי על הדרך המנחמת. לדבר עם מישהו שחווה אותו דבר בצורה יותר רעה
זה מעולה לדבר עם מישהו שמזדהה איתך,
העיקר שלא תורידו אחד את השניה עוד יותר.
את צריכה לדבר עם מישהו שיתמוך וינסה לעודד.

יקירה, את חזקה ואת תעברי את זה במוקדם או במאוחר.
תזכרי שזו רק תקופה שתעבור.
מאמינה בך, את תצאי מזה עם חיוך ענק על הפנים.
דבר ראשון אני כול כך מצטער לשמוע
אני לא יודע מה קרה אבל אם את בוכה כבר שעה זה כנראה רציני.

אני ממש מציע להקשיב לשירים שתואמים את מצב הרוח שלך, ולנסות לחשוב על דברים חיוביים או אפילו לשקוע קצת בכאב זה בסדר זה מנחם וזה בריא ככה אפשר להמשיך הלאה ממה שכואב לך.

ממש בהצלחה לך סומך עלייך שתצליחי לילה טוב(:
שואל השאלה:
תודה לך ❤
יקרה,

מגיע לך להרגיש הכי טוב בעולם
לעולם אל תרגישי רע בשל טיפשות של אחרים=
את חייבת גם לסלוח לעצמך כאשר את חושבת שאת שגית במשהו
תשתי מים קרים
תנשמי עמוק
תתני ביטוי לרגשות ודווקא הבכי ינקה את כל הרעלים
תעשי מדיטציה ותדמייני משהו שיתן לך כוחות
תשמעי מוזיקה שמחה לאחר מכן
תפני את תשומת הלב לדברים שכן הצלחת בהם+דברים כן טובים שקרו לך בחיים

תדמייני אותנו חברי סטיפס היקרים מקיפים אותך ונותנים לך כוחות
כולנו באותו הזמן לוחשים לך באוזן :
'את יכולה'
'את חזקה'
'את תצליחי'

על כל דבר את יכולה+מוזמנת לשתף
בהצלחה יקרה
תפרקו למישהו קרוב שאת סומכת אליו ותספרי לו מה עובר אליך
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם אני כבר בסדר זה לא קשור לאחרים או למשהו שבו שגיתי.
אני מעודדת כבר. ואני מעריכה אותכם.
הכול טוב
שואל השאלה:
למען האמת? אני מתביישת לפרוק לחברים.
פרקתי בפני הבן זוג שלי. ועוד מישהו שעובר בול אותו דבר.
ולמשפחה.
חיימשלי את לא לבד!!
את לא חייבת לפרוק לחברים, אנחנו פה אנשים שלא מכירים אותך ויכולים לעטוף אותך בחום ואהבה כמה שרק תרצי!!
שואל השאלה:
הפסקתי לבכות מזמן. ואני שומרת על ראש חיובי. לילה טוב לכל מי שהגיב תמך נעץ . מעריכה באמת❤
באמת שאת יכולה לדבר איתי כמה שאת רוצה ולפרוק, לא משנה עם בכי או בלי❤
אל תרגישי לא נעים ואל תתביישי:)❤
שואל השאלה:
אני מודה לך. אבל כבר דיברתי עם אנשים שתמכו בי ❤❤
וואו סטיפס זאת קהילה מדהימה ועוצמית של אנשיםם
שואל השאלה:
אני מסכימה נהגתי להיות פה פעילה בגיל יותר צעיר. וכאילו זה שאנשים באים הולכים אבל עדיין כאילו תומכים אחד בשני. כאילו אנשים על גבי אנשים מתחלפים. זה עדיין עוצמתי בעייני שכאילו גם הדור הצעיר מצליח להיות אמפתי ותומך זה כיף לראות את זה אני מדברת על אנשים בני 13 14
שואל השאלה:
אלוהים אני פה 4 שנים וחצי.
תשמעי מוזיקה שמרגיעה ולוקחת אותך למקומות אחרים ואז יהיה לך וויב אחר