תשובה אחת
זה פעולה ממש נחמדה ,השאלה אם הן יזרמו. אני בכיתה ט ועשו לנו וכולם זרמו והיה ממש אחלה.
את משנה לכולן את השם בזום לשם אחיד אחד, ואז כל אחת צריכה לכתוב לשניה בצאט הפרטי דבר שהיא חושבת שנחמד בה, וככה כאילו אף לא יודע שכתבת וזה אנונימי לגמרי.
את משנה לכולן את השם בזום לשם אחיד אחד, ואז כל אחת צריכה לכתוב לשניה בצאט הפרטי דבר שהיא חושבת שנחמד בה, וככה כאילו אף לא יודע שכתבת וזה אנונימי לגמרי.
באותו הנושא: