23 תשובות
שניהם.
אנונימי
שום דבר מבינהם לא גרוע
אין גרוע
שאנשים בוכים בכללי(כאילו זה לא גרוע לבכות זה טוב אבל זה פשוט מעציב אותי שאני רואה מישהו בוכה)
בנות יכולות לבכות מכל דבר אבל לדעתי שבן באמת בוכה אז כנראה כואב לו
אבל זה לא משנה מי בוכה לשניהם בטוח שכואב
אבל זה לא משנה מי בוכה לשניהם בטוח שכואב
לדעתי בנים.
בנות בוכות מכל חרא
בנות בוכות מכל חרא
אנונימית
כשלא יודעים לרשום בעברית נכון❤
אנונימי
כלום , די מספיק להבדלה מגדרית זה די מפגר, כאילו מי שרוצה לבכות שיבכה (:
זה לא גרוע
לבכות זה לא גרוע וכל אחד יכול לבכות
זה לא גרוע שאנשים בוכים
זה דרך בריאה להתמודד עם כאב
זה דרך בריאה להתמודד עם כאב
שניהם
לדעתי כולם.
אני בן אדם שלא יודע להגיב לדברים ואם כן אז לא עם טאקט.
אם מישהו בוכה לידי, אני כנראה יקפא במקום/אברח/אתחיל לצחוק.
r. george
אני בן אדם שלא יודע להגיב לדברים ואם כן אז לא עם טאקט.
אם מישהו בוכה לידי, אני כנראה יקפא במקום/אברח/אתחיל לצחוק.
r. george
מה זה גרוע
לא הבנתי
בכי זה רגש של אדם
מה קשור המין ומה הקשר גרוע
מותר לבכות כשרע
מותר לבכות כשקצת פגועים
אל תקחו את זה למרכז חייכם אבל כן אפשר לפרוק ולבכות פעם פעמיים זה עוזר
לא הבנתי
בכי זה רגש של אדם
מה קשור המין ומה הקשר גרוע
מותר לבכות כשרע
מותר לבכות כשקצת פגועים
אל תקחו את זה למרכז חייכם אבל כן אפשר לפרוק ולבכות פעם פעמיים זה עוזר
אין יותר גרוע.
בואו ניהיה מציאותיים, בנות בוכות יותר
בחברה יותר מקובל שבנות בוכות ובנים שבוכים נחשבים נשיים (ואני ממש לא מסכימה עם זה)
יותר נפוץ שבנים בוכים
ככה שלדעתי זה יותר גרוע.
בחברה יותר מקובל שבנות בוכות ובנים שבוכים נחשבים נשיים (ואני ממש לא מסכימה עם זה)
יותר נפוץ שבנים בוכים
ככה שלדעתי זה יותר גרוע.
אנונימית
שניהם אבל הבכי של בנות יותר בכי והבכי של בנים זה יותר צעקות אז בתכלס שניהם
בנים....זה כזה שובר את הלב....
שניהם
זה ביטוי רגשות מה הגרוע פה?
זה לא גרוע
אמ לא יודעת ובכל מקרה לראות את שניהם בוכים מגעיל אותי אז
הכל בסדר, לכולם מותר לבכות.
באותו הנושא: