תשובה אחת
יצירת נוגדנים
מה שמחלת האיידס עושה זה לפגוע בקו ההגנה השלישי (הנוגדנים הייחודיים שנוצרים בגוף), לכן האדם נפגע ממחלות שבדרך כלל הנוגדנים בגוף היו מגנים עליו מפניהם