תשובה אחת
יצירת נוגדנים
מה שמחלת האיידס עושה זה לפגוע בקו ההגנה השלישי (הנוגדנים הייחודיים שנוצרים בגוף), לכן האדם נפגע ממחלות שבדרך כלל הנוגדנים בגוף היו מגנים עליו מפניהם
מה שמחלת האיידס עושה זה לפגוע בקו ההגנה השלישי (הנוגדנים הייחודיים שנוצרים בגוף), לכן האדם נפגע ממחלות שבדרך כלל הנוגדנים בגוף היו מגנים עליו מפניהם
באותו הנושא: