11 תשובות
תעשי מה שאת מעדיפה ומה שאת חושבת לנכון
שואל השאלה:
אני לא יודעת בשביל זה שאלתי...
תגידו בעד נגד וכו
אני לא יודעת בשביל זה שאלתי...
תגידו בעד נגד וכו
אנונימית
אני בעד שירות לאומי
זאת החלטה שלך ותלוי בדעתך על הצבא ובמה שאת חושבת שמתאים לך, אם תייהי בצבא זה יעשיר אותך ואת תרגישי שאת תורמת למדינה ותכירי גם חברים חדשים, אבל גם שירות לאומי יכול להיות טוב, תחשבי אם המסגרת של הצבא מתאימה לך:)
להצהיר. גם שירות לאומי לא לעשות. כל גודלי ישראל פסקו שזה יהרג ואל יעבור.
אנונימי
אני אישית מתכננת ללכת לשירות לאומי.
פחות מתאים לי החלק הפיזי בצבא, ואני גם מאוד אשמח לעבוד עם ילדים.
תחשבי על זה ככה:
הצבא רגיל יותר לחיילים בנים. כל בקשה מיוחדת בגלל שאת בת תיראה להם באור שונה. לא הקלה בקטע של שכיבות סמיכה של בנות, אלא בקטע של הקלה למחזור וזה..
שירות לאומי עובדים עם בנות, הם יכירו את הצרכים שלך ויכבדו אותם.
יצאה לי תשובה מאוד ארוכה אז אני אגמור.
מקווה שעזרתי והבאתי עוד צד להחלטה:)
פחות מתאים לי החלק הפיזי בצבא, ואני גם מאוד אשמח לעבוד עם ילדים.
תחשבי על זה ככה:
הצבא רגיל יותר לחיילים בנים. כל בקשה מיוחדת בגלל שאת בת תיראה להם באור שונה. לא הקלה בקטע של שכיבות סמיכה של בנות, אלא בקטע של הקלה למחזור וזה..
שירות לאומי עובדים עם בנות, הם יכירו את הצרכים שלך ויכבדו אותם.
יצאה לי תשובה מאוד ארוכה אז אני אגמור.
מקווה שעזרתי והבאתי עוד צד להחלטה:)
אנונימית
שירות לאומי זה יותר בקהילה
צבא זה המדינה
אני עושה שירות לאומי כי יש לי פטור רפואי,את יכולה לשאול אותי שאלות בפרטי
צבא זה המדינה
אני עושה שירות לאומי כי יש לי פטור רפואי,את יכולה לשאול אותי שאלות בפרטי
את יכולה לדחות אותו כי את דתייה ולהם זה לא חייב
מה שאת חושבת
אם חשוב לך להגן על המדינה תתגייסי
אם חשוב לך להגן על המדינה תתגייסי
מבחינת ההלכה די אסור לך להיות בצבא.
ולדעתי שירות לאומי עדיף לך-את תורמת בתכלס.את די יכולה לקבוע איפה תיהיי
ולדעתי שירות לאומי עדיף לך-את תורמת בתכלס.את די יכולה לקבוע איפה תיהיי
מה שאת רוצה
אנחנו דתיים ואחותי כן מתגייסת כי זה חשוב לה והיא רוצה לתרום למדינה
וזאת לא בעיה יש בצהל מסלול של דתיות את לא צריכה לדאוג כול כך מהבחינה הזאת
אנחנו דתיים ואחותי כן מתגייסת כי זה חשוב לה והיא רוצה לתרום למדינה
וזאת לא בעיה יש בצהל מסלול של דתיות את לא צריכה לדאוג כול כך מהבחינה הזאת
באותו הנושא: