התחברות
הרשמה
אני בכיתה י ואני במגמת פיזיקה יהיה לי יותר קל אם אני אעבור לכימיה? גם עכשיו וגם בעתיד?
11 בינואר 2021, 12:06
כיתה י'
מגמות
פיזיקה
תיכון
2 תשובות
זה תלוי למה את יותר מתחברת ומה יותר קל לך
ס
סתם שם (:
וואי כימיה זה קליל בהשוואה לפיזיקה בתור אחת שלומדת את שניהם באותה הנשימה
א
אחתמיוחדת
באותו הנושא:
אני עולה לכיתה י ואני יהיה במגמת פיזיקה, ילמדו אותי שם על המפץ הגדול? גם אם אני לא ירצה ללמוד?
אני בכיתה י', ובבחירת מגמות בחרתי 10 יחידות מחשבים, כימיה ופיזיקה, זה מוגזם?
אם בכיתה י אני לא בוחרת במגמת פיזיקה,אני עדיין לומדת פיזיקה?
עם אני במגמת פיזיקה אני לא אהיה בכיתה עיונית?
אם אני במגמת פיזיקה לא יהיה לי מבחן של מדעים כללי בכלל?
רוצה ללכת למגמת פיזיקה אבל מפחדת שזה יהיה קשה ועמוס מדי, מה לעשות?
כדאי לי לבחור פיזיקה כמגמה בכיתה יא?
אני עולה לתיכון ואני רוצה לעשות מגמת פיזיקה זה קשה?זה מסובך? אני אוהבת מתמטיקה וטובה בזה אז יהיה לי קל בפיזיקה?
אני יכולה ללמוד בתיכון במגמת רפואה ופיזיקה או במגמת פיזיקה וכימיה, מה לדעתכם עדיף?
אני בכיתה ט וצריכה לבחור מגמות לשנה הבאה, מה אומרים על פיזיקה וערבית?
מישהו יודע כמה שעות מגמה בערך יש בכיתה י בפיזיקה וכימיה?