7 תשובות
תסבירי לה שלאדם בריא זה ממש לא מסוכן, ואם תקפיד על הכללים ועל ההנחיות אז גם ככה יפחתו סיכוייה להדבק, ואם היא חוששת מפני שהיא בסיכון, אז היא יכולה להתחסן.
בהצלחה.
תספר לה את הסיפור שלי אני הייתי עם חולת קורונה באותה הכיתה 3 שעות וגם עמדנו אחת מול השנייה ודיברנו ובכל זאת אף אחד לא נדבק אז אם שמים מסיכה ושומרים על ריחוק זה מספיק
כל מי שהיה בכיתה לא נדבק
שואל השאלה:
תודה אבל הצלחתי לצאת
בואנה חשבתי את רוצה לשכנע את אמא שלך לצאת יא גזורה
תגידי לה שתשים 2 מסכות ותשמור מרחק
או שפשוט תקחי אותה להתחסן בעודפים של החיסון
תגיד/י לה שתיהי/ה עם מסכה ולא תוריד/י אותה