4 תשובות
מה מוזר בזה? אני כל הסמסטר הראשון נכשלתי
אנונימית
לא מוזר. גם אני ככה. פיזיקה על 90 ומתמטיקה נכשלים.
עם כמה שפיזיקה בנוי על מתמטיקה, זה לא אותו הדבר. החומר שונה ורמת הקושי המתמטית יכולה להיות שונה, וזה יכול להיות תלוי במורים ובשיטות לימוד, או סתם במידת ההשקעה. אני בטוחה שתצליחי בפיזיקה גם בלי קשר ומקווה שתשתפרי במתמטיקה:)
הגיוני
אני דווקא הפוך בזה, מתמטיקה יותר קל לי מפיזיקה
לא מוזר.
לכל אחד יש את החוזקות והחולשות.
פיזיקה ומתמטיקה אלו שני מקצועות שונים. על אף הדמיון הרב שיש ביניהם, לכל מקצוע דרושה צורת חשיבה אחרת.
מתמטיקה זה יותר חישובים, נוסחאות ומשפטים ואילו פיזיקה זה יותר תופעות מציאותיות. יש גם קצת חישובים, אך ברמה פחותה יותר מהרמה הנדרשת במתמטיקה.
לכן זה בהחלט הגיוני שבפיזיקה יהיה לך קל יותר מבמתמטיקה.