7 תשובות
חחח ברור שכולם כמעט יגידו 2
אבל 3 זה הדיבור
אבל 3 זה הדיבור
1 ו3
חחח מה לא אל תוסיפי כלום זה סתם הצחיק אותי והרגשתי צורך לשתף.אבל זה ממש נחמד מצידך
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סורי אני יכולה להוסיף גינגית עם באלך
חחח סורי אני יכולה להוסיף גינגית עם באלך
אנונימית
חחח וואי אני לא בן וזה לא עונה על השאלה זה פשוט מצחיק אותי שיש את כל השאלות האלה פה וזה תמיד הצבעים האלה אבל לי יש בכלל שיער ג'ינג'י ועיניים אפורות
אנונימית
מתלבט בין 1 ל2
נראה לי 2 יותר יפה(?)
נראה לי 2 יותר יפה(?)
רק שתנשום