6 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לכם אהובים
תודה רבה לכם אהובים
אנונימי
קודם כל מזל טוב 3>
את יכולה להזמין אוכל עם המשפחה בבית
להיפגש עם חברים בחוץ או אולי איזה פיקניק קטן
מקווה שעזרתי :)
את יכולה להזמין אוכל עם המשפחה בבית
להיפגש עם חברים בחוץ או אולי איזה פיקניק קטן
מקווה שעזרתי :)
מזל טוב
עם המשפחה- להזמין פיצה או המבורגר ולראות סרט משפחתי
עם חברים- אפשר אותו הדבר כמו עם המשפחה אבל אם אתם רוצים לצאת אפשר בים לשבת שם עד השקיעה להביא רמקול לשים שירים להזמין אוכל
עם המשפחה- להזמין פיצה או המבורגר ולראות סרט משפחתי
עם חברים- אפשר אותו הדבר כמו עם המשפחה אבל אם אתם רוצים לצאת אפשר בים לשבת שם עד השקיעה להביא רמקול לשים שירים להזמין אוכל
יום הולדת שמח
אגב מזל טוב ❤
עם המשפחה המצומצמת
תזמינו אוכל תקשטי את הבית שימו שירים
תזמינו אוכל תקשטי את הבית שימו שירים
באותו הנושא: