12 תשובות
רזה
תעשי bmi
מה עודף משקל?
זה לא יכול להיות תת משקל. זה בערך הנתונים שלי ואני די רחוק מתת משקל
זה תקין
אתה בן פשוט שתעשה bmi לא מסובך יש בגוגך
אנונימית
אני בטוחה שאת יפה❤ אל תסתכלי על המשקל זה רק מספר❤
ממש ממש לא עודף משקל!
לדעתי זה טוב לפי הביאמאיי ואפילו נוטה לרזה
לדעתי זה טוב לפי הביאמאיי ואפילו נוטה לרזה
רזה
זה סבבה כזה, אני גם 1.71 ושוקל 62
רזה ברמה טובה לא תת משקל
תת משקל
אנונימית
באותו הנושא: