3 תשובות
למה זה שהיא תיהיה חברה שלה הופך אותה לחברה פחות טובה שלך?
אם היא רוצה להתחבר איתה, והקשר איתה עושה לה טוב, את צריכה לפרגן לה ולשמוח בזה שטוב לה.
זה בסדר שהיא יוצרת עוד חברויות, אם הקשר שלכן חזק ואמיתי אתן תשארו החברות הכי טובות..
אם היא רוצה להתחבר איתה, והקשר איתה עושה לה טוב, את צריכה לפרגן לה ולשמוח בזה שטוב לה.
זה בסדר שהיא יוצרת עוד חברויות, אם הקשר שלכן חזק ואמיתי אתן תשארו החברות הכי טובות..
כן, מניסיון, הקנאות הזו רק תעשה רע.
אני בספק שהיא רוצה "לגנוב" לך את החברה הכי טובה שלך, אולי היא פשוט אוהבת להיות בחברתה ורוצה להיות חברה שלה גם.
אם את באמת לא מרגישה בנוח עם זה, תקחי את הילדה הזו לצד ותדברי איתה (בנחמדות) ותסבירי לה שאת מקנאה שהיא עם החברה הכי טובה שלך כל הזמן.
אני בספק שהיא רוצה "לגנוב" לך את החברה הכי טובה שלך, אולי היא פשוט אוהבת להיות בחברתה ורוצה להיות חברה שלה גם.
אם את באמת לא מרגישה בנוח עם זה, תקחי את הילדה הזו לצד ותדברי איתה (בנחמדות) ותסבירי לה שאת מקנאה שהיא עם החברה הכי טובה שלך כל הזמן.
שואל השאלה:
luckily, היא לא מנסה "לגנוב" אבל היא מנסה להתחבר איתה בדרכים הלא נכונות וזה פוגע גם בי והילדה הזאת יודעת את זה. הילדה הזאת משחקת אותה תמימה וחמודה והיא באמת לא.
idk, הילדה הזאת נדבקת אליה ברמות וזה מפריע גם לחברה שלי, הקשר שלהן לא עושה טוב לאף אחד חוץ מהילדה הזאת. היא לא יוצרת עוד חברויות היא גם לא אוהבת את הילדה הזאת אבל היא לא עושה עם זה כלום.
כאילו הילדה הזאת מתקשרת אליה כל שעה כדי לבדוק "אם היא בסדר" ושאני אצל החברה היא מתקשרת כל שנייה למרות שאין לה כלום להגיד. היא רואה שאני והיא ביחד והיא פשוט נדחפת לשיחה ונדבקת לחברה שלי ומנסה לגרש אותי קצת והחברה שלי באמת רואה את זה ולא עושה עם זה כלום.
luckily, היא לא מנסה "לגנוב" אבל היא מנסה להתחבר איתה בדרכים הלא נכונות וזה פוגע גם בי והילדה הזאת יודעת את זה. הילדה הזאת משחקת אותה תמימה וחמודה והיא באמת לא.
idk, הילדה הזאת נדבקת אליה ברמות וזה מפריע גם לחברה שלי, הקשר שלהן לא עושה טוב לאף אחד חוץ מהילדה הזאת. היא לא יוצרת עוד חברויות היא גם לא אוהבת את הילדה הזאת אבל היא לא עושה עם זה כלום.
כאילו הילדה הזאת מתקשרת אליה כל שעה כדי לבדוק "אם היא בסדר" ושאני אצל החברה היא מתקשרת כל שנייה למרות שאין לה כלום להגיד. היא רואה שאני והיא ביחד והיא פשוט נדחפת לשיחה ונדבקת לחברה שלי ומנסה לגרש אותי קצת והחברה שלי באמת רואה את זה ולא עושה עם זה כלום.
אנונימית
באותו הנושא: