8 תשובות
כי זה יותר מידי זמן
שאלה טובה, מצטרפת
זה לא יעצור את הקורונה (כבר הוכח מהסגר הראשון).
מלא זמן ואף אחד לא באמת יקשיב
שואל השאלה:
תמיד זה נמשך חודש גג ואז שוב פותחים את הכל
ואז שוב
ואז שוב
כמו גלגל
אנונימית
לא ברור תשאלי את ביבי
3 חודשים זה הרבה, יש אנשים שלא יוכלו להתמודד עם זה נפשית, מילא חודש שלם זה עוד הגיוני.
אני גם לא מבין למה לא עושים סגר הדוק לחודש שלם וזהו, אשכרה רק חודש שלם ואנחנו נחזור לחיים של לפני... ממשלה הזויה..
כל הסגרים האלה מיותרים
גם רופאים תומכים לגמרי במה שאני כותב כאן
הם עושים נזקים בלתי הפיכים ל-כלכלה וגם לעסקים
הסגר פוגע בכל חלקה טובה:
ריב בין אנשים,גירושין שעלו, ואף עושה בעיות לנפש של המון אנשים לצערי
רק אתמול הביאו כתבה ב-טלויזיה על הנזקים הנפשיים שהסגרים +קורונה מביאים
מעבר לזה, בגלל שכל ה-קורונה היא מנופחת +שיקרית אחושילינג אז הם יעשו הכל כדי לשלוט ולהפחיד אותנו וזו המטרה שלהם
הגמרא אומרת שכדי לשלוט על אדם מה שנותר זה להפחיד אותו ואז הוא 'שבוי בידיים שלך'
חייבים לראות את זה עד הסוף:
פצצת אטום !!! מיטב הרופאים בארץ !!! הונאת הקורונה !!! אורלי וגיא
https://youtu.be/ggfg6znbxbc
פשוט לא יאומן כי יסופר