12 תשובות
לסנן
אנונימית
שום דבר לא יפגע בי, אבל לא יהיה נעים במיוחד לקבל תשובה שהיא אמורה לפגוע בי.
אם יסננו אותי אני יותר אפגע, כאילו אם מישהו יגיד לי משהי לא נחמד זה יפגע בי סבבה אבל אם יסננו אותי זה יפגע בי יותר.
לסנן ולא לענות
שואל השאלה:
תודה, זה לאקס שלי החצוף שהחליט לשלוח הודעה
אויש נו לא, אל תעשי את זה. אל תרדי לרמות האלה,
תדברי בכבוד ותצאי מלכה. אל תעשי את זה, בלי משחקים סמכי עליי, זה יוציא אותך ילדותית
שואל השאלה:
אז מה כן לענות?
תשמעי, אני לא יכולה להגיד לך, תלוי מה הוא שלח
שואל השאלה:
הוא כתב לי בהצלחה על איזה מבחן גדול שהיה
אז תכתבי:
תודה (:
שואל השאלה:
מושלמת תודה
שניהם יחד