24 תשובות
אחי איבדתי אותך במסכימים
בוכה^
לא מסכים
אתה ניסוי חברתי?
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
שואל השאלה:
אני לא ניסוי חברתי מה זו השאלה הלא הכרחית הזאת?
אני לא ניסוי חברתי מה זו השאלה הלא הכרחית הזאת?
כי אני לא מאמין בה'
שואל השאלה:
אז גם מקומך יהיה בגיהנום, כמו אותם רופאים
אז גם מקומך יהיה בגיהנום, כמו אותם רופאים
סבבה
^^אחי ציל לך לישון עד שהמשיח יבוא במקום לצאת על מישהו שאמונתו שונה
שואל השאלה:
המשיח בא בקרוב ואתה לא תשרוד כנראה אם תמשיך עם משפטי דיבה שכאלו
המשיח בא בקרוב ואתה לא תשרוד כנראה אם תמשיך עם משפטי דיבה שכאלו
א אני בת
ב לא ביקשתי לשרוד זה בסדר לי גם למות
ג טוב אחי
ב לא ביקשתי לשרוד זה בסדר לי גם למות
ג טוב אחי
לא, הם עושים שליחות כלשהי, עבודת קודש אפשר לומר, הם לא חייבים אבל הם עושים את זה בכל זאת, ובגלל זה לא צריך רק לתת "מנחה קטנה" לרופאים זה ממש מזלזל לכתוב את זה.
שואל השאלה:
^^אליסון
כמה שטויות כתבת
^^אליסון
כמה שטויות כתבת
מה שטויות בזה? אף אחד לא מכריח או מצווה את הרופאים לעשות את מה שהם עושים זה בחירה שלהם, אז צריך להודות להם על הבחירה *להם
שואל השאלה:
מהרגע שהם החליטו כי הם רופאים, הם נחשבים שליחי ה'
מהרגע שהם החליטו כי הם רופאים, הם נחשבים שליחי ה'
שואל השאלה:
הכל מלמעלה
הכל מלמעלה
הטרול האהוב עלי בסטיפס חזר, איך לא עלו עליך ומחקו לך את החשבון אני לא יודע החשבון שלך ליטרלי מוקדש ללצחוק על חרדים
די אחי אתה טרול מוזר, ספאמים על דת צריכים להיות הרבה פחות ברורים
שמע תריך להודות הרבה מאוד לרופאים לדעתי
וגם לה', קודם לה' אבל לא להודות להם רק קצת...
אלא לה' להודות עד אין סוף על הבריאות שהוא נתן ולרופאים להודות הרבה מאוד.
מבין את ההבדל?
וההתחלה של הסרטן עם הנרות- תגיד לי אם הבנתי נכון.. מישהו הדליק נרות לכבוד הרופאים שריפאו?
זה באמת כבר עבודת זרה ופסול לחלוטין.
וגם לה', קודם לה' אבל לא להודות להם רק קצת...
אלא לה' להודות עד אין סוף על הבריאות שהוא נתן ולרופאים להודות הרבה מאוד.
מבין את ההבדל?
וההתחלה של הסרטן עם הנרות- תגיד לי אם הבנתי נכון.. מישהו הדליק נרות לכבוד הרופאים שריפאו?
זה באמת כבר עבודת זרה ופסול לחלוטין.
אנונימית
שואל השאלה:
barmeleh^^
אני לא צוחק על חרדים מאיפה הבאת את זה
barmeleh^^
אני לא צוחק על חרדים מאיפה הבאת את זה
אל תיקחי את הפיתיון הוא סתם טרול^
שואל השאלה:
love u so much^^^
אתה מדבר שטויות אחי תתבגר
love u so much^^^
אתה מדבר שטויות אחי תתבגר
ברור שהרופאים לא הולכים לגיהנום
ומודים גם להם וגם לה'
אבל להדליק נרות בשביל הרופאים זה עבודת אלילים
ומודים גם להם וגם לה'
אבל להדליק נרות בשביל הרופאים זה עבודת אלילים
אנונימית
באותו הנושא: